Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Spotkanie informacyjne projektu „LIDER XIII”
W imieniu Zespołu Przedsiębiorczości Akademickiej AGH serdecznie zapraszamy na spotkanie informacyjne organizowane przez Centrum Obsługi Projektów oraz Centrum Transferu Technologii AGH. Przedmiotem spotkania będzie przedstawienie założeń dotyczących programu LIDER XIII (konkurs NCBR)
Kolejna edycja programu LIDER została ogłoszona przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju 29 marca 2022 r. Projekt jest skierowany do młodych naukowców:
- Doktorantów,
- Nauczycieli akademickich, którzy nie posiadają stopnia doktora,
- Osób posiadających stopień doktora, od którego nie upłynęło 7 lat, jednocześnie będące zatrudnione na Uczelni,
- Osób posiadających stopień doktora habilitowanego, pod warunkiem, że od uzyskania stopnia doktora nie upłynęło 7 lat, jednocześnie będące zatrudnione na Uczelni.
Nabór tej edycji projektu został zaplanowany w okresie od 23 maja 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. Maksymalna wartość finansowania projektów z zakresu badań aplikacyjnych i prac rozwojowych wynosi 1 500 000 zł.
W związku z powyższym pragniemy zaprosić wszystkich chętnych na spotkanie informacyjne dotyczące zasad konkursu, które odbędzie się 22 kwietnia o godzinie 11:00 w Auli w A-0.
Ramowy plan spotkania:
- Wprowadzenie – program LIDER w AGH (Dyrektor COP AGH)
- Omówienie zasad konkursu (Kierownik DOPK COP AGH)
- Komercjalizacja rezultatów projektu (CTT AGH)
Zapraszamy!