Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Diagnoza i rozwój kompetencji osobistych i interpersonalnych
- Zwiększenie świadomości własnego potencjału, jak i obszarów rozwoju,
- Wyposażenie uczestników w wiedzę i narzędzia sprzyjające budowaniu relacji zawodowych i podnoszące efektywność pracy.
Szkolenie skierowane jest do:
- osób chcących profesjonalnie wspierać proces transferu technologii i komercjalizacji wiedzy – w szczególności do kadry ośrodków innowacji, centrów transferu technologii, akademickich spółek celowych oraz inkubatorów przedsiębiorczości,
- brokerów technologii/innowacji,
- osób wspierających procesy budowy spółek typu start-up/spin-off.
Uczestnik:
- Podnosi świadomość własnych kompetencji oraz zgłębia obszary rozwojowe,
- Potrafi dostosować metodę zarządzania konfliktem do charakteru sytuacji,
- Potrafi określić wpływ kompetencji osobistych na efektywność pracy,
- Rozpoznaje rolę inteligencji emocjonalnej w kształtowaniu relacji zawodowych,
- Wie, jak kontrolować własne zachowania i jego wpływ na innych (m.in. jak się skutecznie komunikować, radzić w trudnych sytuacjach interpersonalnych, przekazywać informację zwrotną – feedback, jak wygląda postawa asertywna),
- Dzięki doskonaleniu umiejętności samoobserwacji uczestnik zwiększa efektywność
w kontaktach interpersonalnych, - Potrafi wykorzystać dostępne narzędzia do rozwoju sieci kontaktów i kształtowania
profesjonalnego wizerunku personalnego (personal branding).
Szkolenie pozwala uczestnikom zwiększyć świadomość własnych kompetencji, jak i obszarów rozwojowych. Na podstawie diagnozy cech i kompetencji istotnych z punktu widzenia pracy zawodowej (przeprowadzonej za pomocą testu psychologicznego) uczestnik otrzymuje informację na temat swojego potencjału i możliwych obszarów doskonalenia. Powiązanie formy miniwykładów z formą warsztatową (m.in. symulacje sytuacji interpersonalnych) umożliwia praktyczne wykorzystanie zdobytej w trakcie szkolenia wiedzy.
- Diagnoza cech i kompetencji istotnych z punktu widzenia podejmowania roli zawodowej (sesja testowa).
- Sesja feedbacku – udzielenie indywidualnej informacji zwrotnej na temat wyników testu.
- Świadomość kompetencji osobistych a efektywność w pracy.
- Rola inteligencji emocjonalnej w kształtowaniu relacji zawodowych.
- Metody skutecznej komunikacji.
- Symulacje trudnych sytuacji interpersonalnych.
- Personal branding i budowanie sieci kontaktów.
dr Marzena Staszkiewicz, dr inż. Katarzyna Klimkiewicz, dr Wojciech Kowalik
Posiadanie urządzenia obsługującego narzędzia do połączeń zdalnych oraz łącze internetowe.
Szkolenie poprzedzone jest diagnozą – każdy z uczestników otrzymuje link do profesjonalnego testu, następnie jego wyniki są analizowane przez psychologa. Podczas szkolenia przeprowadzana jest indywidualna rozmowa mająca na celu uświadomienie cech osobowych oraz rozwój zawodowy.