This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Spotkanie informacyjne projektu “LIDER XIII”
W imieniu Zespołu Przedsiębiorczości Akademickiej AGH serdecznie zapraszamy na spotkanie informacyjne organizowane przez Centrum Obsługi Projektów oraz Centrum Transferu Technologii AGH. Przedmiotem spotkania będzie przedstawienie założeń dotyczących programu LIDER XIII (konkurs NCBR)
Kolejna edycja programu LIDER została ogłoszona przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju 29 marca 2022 r. Projekt jest skierowany do młodych naukowców:
- Doktorantów,
- Nauczycieli akademickich, którzy nie posiadają stopnia doktora,
- Osób posiadających stopień doktora, od którego nie upłynęło 7 lat, jednocześnie będące zatrudnione na Uczelni,
- Osób posiadających stopień doktora habilitowanego, pod warunkiem, że od uzyskania stopnia doktora nie upłynęło 7 lat, jednocześnie będące zatrudnione na Uczelni.
Nabór tej edycji projektu został zaplanowany w okresie od 23 maja 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. Maksymalna wartość finansowania projektów z zakresu badań aplikacyjnych i prac rozwojowych wynosi 1 500 000 zł.
W związku z powyższym pragniemy zaprosić wszystkich chętnych na spotkanie informacyjne dotyczące zasad konkursu, które odbędzie się 22 kwietnia o godzinie 11:00 w Auli w A-0.
Ramowy plan spotkania:
- Wprowadzenie – program LIDER w AGH (Dyrektor COP AGH)
- Omówienie zasad konkursu (Kierownik DOPK COP AGH)
- Komercjalizacja rezultatów projektu (CTT AGH)
Zapraszamy!