This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Diagnosis and development of personal and interpersonal competencies
- Zwiększenie świadomości własnego potencjału, jak i obszarów rozwoju,
- Wyposażenie uczestników w wiedzę i narzędzia sprzyjające budowaniu relacji zawodowych i podnoszące efektywność pracy.
Szkolenie skierowane jest do:
- osób chcących profesjonalnie wspierać proces transferu technologii i komercjalizacji wiedzy – w szczególności do kadry ośrodków innowacji, centrów transferu technologii, akademickich spółek celowych oraz inkubatorów przedsiębiorczości,
- brokerów technologii/innowacji,
- osób wspierających procesy budowy spółek typu start-up/spin-off.
Uczestnik:
- Podnosi świadomość własnych kompetencji oraz zgłębia obszary rozwojowe,
- Potrafi dostosować metodę zarządzania konfliktem do charakteru sytuacji,
- Potrafi określić wpływ kompetencji osobistych na efektywność pracy,
- Rozpoznaje rolę inteligencji emocjonalnej w kształtowaniu relacji zawodowych,
- Wie, jak kontrolować własne zachowania i jego wpływ na innych (m.in. jak się skutecznie komunikować, radzić w trudnych sytuacjach interpersonalnych, przekazywać informację zwrotną – feedback, jak wygląda postawa asertywna),
- Dzięki doskonaleniu umiejętności samoobserwacji uczestnik zwiększa efektywność
w kontaktach interpersonalnych, - Potrafi wykorzystać dostępne narzędzia do rozwoju sieci kontaktów i kształtowania
profesjonalnego wizerunku personalnego (personal branding).
Szkolenie pozwala uczestnikom zwiększyć świadomość własnych kompetencji, jak i obszarów rozwojowych. Na podstawie diagnozy cech i kompetencji istotnych z punktu widzenia pracy zawodowej (przeprowadzonej za pomocą testu psychologicznego) uczestnik otrzymuje informację na temat swojego potencjału i możliwych obszarów doskonalenia. Powiązanie formy miniwykładów z formą warsztatową (m.in. symulacje sytuacji interpersonalnych) umożliwia praktyczne wykorzystanie zdobytej w trakcie szkolenia wiedzy.
- Diagnoza cech i kompetencji istotnych z punktu widzenia podejmowania roli zawodowej (sesja testowa).
- Sesja feedbacku – udzielenie indywidualnej informacji zwrotnej na temat wyników testu.
- Świadomość kompetencji osobistych a efektywność w pracy.
- Rola inteligencji emocjonalnej w kształtowaniu relacji zawodowych.
- Metody skutecznej komunikacji.
- Symulacje trudnych sytuacji interpersonalnych.
- Personal branding i budowanie sieci kontaktów.
dr Marzena Staszkiewicz, dr inż. Katarzyna Klimkiewicz, dr Wojciech Kowalik
Posiadanie urządzenia obsługującego narzędzia do połączeń zdalnych oraz łącze internetowe.
Szkolenie poprzedzone jest diagnozą – każdy z uczestników otrzymuje link do profesjonalnego testu, następnie jego wyniki są analizowane przez psychologa. Podczas szkolenia przeprowadzana jest indywidualna rozmowa mająca na celu uświadomienie cech osobowych oraz rozwój zawodowy.