Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Projektowanie pracy zespołów
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności przywódczych i rozwoju zespołu. Szkolenie prowadzone z elementami metodyki Design Thinking/User Experience pozwoli na sprawdzenie swoich kompetencji w roli lidera i uczestnika zespołu. Uczestnicy będą mieli również okazję dokonać identyfikacji preferowanego stylu kierowania i określenia pożądanych ścieżek rozwoju kompetencji kierowniczych.
Szkolenie skierowane jest do:
- osób chcących profesjonalnie wspierać procesy transferu technologii i komercjalizacji wiedzy – w szczególności do kadry ośrodków innowacji, centrów transferu technologii, akademickich spółek celowych oraz inkubatorów przedsiębiorczości,
- brokerów technologii/innowacji,
- osób wspierających procesy budowy firm typu start-up, spin-off
Uczestnik:
- Podnosi świadomość własnych preferencji w obszarze motywowania i przyjmowanego stylu kierowania,
- Ma świadomość możliwych kierunków rozwoju własnych kompetencji kierowniczych,
- Rozpoznaje elementy procesu grupowego i dynamiki zespołowej,
- Doskonali własne umiejętności przywódcze (m.in. motywowanie, prowadzenie rozmowy oceniającej, wspieranie pracownika w rozwoju zawodowym, elementy coachingu),
- Potrafi identyfikować problemy w zespole i projektować rozwiązania z wykorzystaniem metodyki Design Thinking/UX.
Szkolenie pozwala uczestnikom zwiększyć świadomość preferowanych stylów kierowania oraz sposobów motywowania. Na podstawie diagnozy preferowanego stylu kierowania uczestnik otrzymuje informację na temat swojego potencjału i możliwych ścieżek rozwóju kompetencji kierowniczych. Słuchacze poznają rolę motywacji wewnętrznej i zewnętrznej w rozwoju zespołu, jak również jej rolę dla kształtowania własnej efektywności pracy. Uczestnictwo w warsztatach prowadzonych z wykorzystaniem metodyki Design Thinking /UX oraz symulacjach trudnych sytuacji interpersonalnych
pozwoli na praktyczne wykorzystanie zdobytej w trakcie szkolenia wiedzy.
- Diagnoza preferowanego stylu kierowania.
- Sesja feedbacku – udzielenie informacji zwrotnej na temat wyników testu.
- Rola motywacji wewnętrznej i zewnętrznej a efektywność lidera.
- Budowanie zespołu.
- Symulacje trudnych sytuacji interpersonalnych (np. rozmowa oceniająca, coaching).
- Projektowanie procesów zespołowych z wykorzystaniem metodyki Design Thinking / UX.
dr Wojciech Kowalik, dr Marzena Staszkiewicz, dr inż. Katarzyna Klimkiewicz
Posiadanie urządzenia obsługującego narzędzia do połączeń zdalnych oraz łącze internetowe
Szkolenie poprzedzone jest diagnozą – każdy z uczestników otrzymuje link do profesjonalnego testu, następnie jego wyniki są analizowane przez psychologa. Podczas szkolenia przeprowadzana jest indywidualna rozmowa mająca na celu uświadomienie cech osobowych oraz rozwój zawodowy.